NEAS søker leder kontaktsenter

Vil du lede og utvikle hjertet i NEAS?

Kontaktsenteret er hjertet i NEAS, og ansiktet utad i møtet med våre kunder. Vi ser etter en engasjert lagspiller, som ønsker å lede kontaktsenteret og som motiveres av gode kundeopplevelser.

Vi er kjent for vår nærhet til kunden, og har styrken vår i lokal service og rådgivning. Hos oss settes nabolaget først, og vi har som mål å alltid være et naturlig førstevalg når våre naboer skal velge sin leverandør av energi- og telekomtjenester.

Vi er markedsledende i vår region, og håndterer løpende over 30.000 kunder på vegne av NEAS AS og nettselskapet i NEAS Gruppen; Mellom AS. Kontaktsenteret har ansvar for kundeservice og teknisk support, salgsansvar privatmarked, fakturering og betalingsoppfølging.

Din nye arbeidshverdag 

Som leder av kontaktsenteret vil du ha en sentral rolle i NEAS, og gleden av å arbeide med ledelse og utvikling av dyktige kunderådgivere. Du vil jobbe tett sammen med teamet ditt mot felles mål til det beste for våre kunder.

Du vil ha personal- og ressursansvar, i tillegg får du ansvar for budsjetter, aktivitetsmål og resultatoppfølging. Utvikling er en viktig del av hverdagen, og du vil bidra aktivt for at teamet skal lykkes gjennom medarbeiderutvikling og opplæring.

Teknologi og digitalisering av arbeidsprosesser interesserer oss, og du ønsker aktivt å ta i bruk dette for å skape konkurransefortrinn og effektivisere arbeidshverdagen. For å sikre at vi leverer de beste kundeopplevelsene er det viktig at du følger opp kundemålinger og ulike KPI’er for kundetilfredshet, mersalg og tilgjengelighet.

Stillingen inngår i ledergruppen i NEAS AS, og du vil jobbe tett sammen med lederteamet for å ivareta drift og utvikling av selskapet. 

Hvem er du?

Du har høyere utdannelse, og noen års relevant ledererfaring, gjerne innen salg, kundeservice, markedsføring eller drift. Du har god forretningsforståelse, og ønsker å bidra til at vi når våre mål innen salg og vekst.

Du er flink til å skape og utvikle gode relasjoner, og du verdsetter samarbeid. På jobb har vi det gøy, og du liker å dele kunnskap og erfaringer med engasjerte lagspillere. Tilfredse og lojale kunder motiverer deg, og du setter alltid kunden først

Vi har som mål å skape en av Nordmøres beste arbeidsplasser! For å lykkes med det trenger vi deg som er en dyktig leder, og som skaper engasjement, trivsel og fremdrift. Vi er opptatt av kontinuerlig utvikling, både av selskapet og våre medarbeidere, og kan love deg en hverdag med høyt tempo og mye energi.

Sammen med teamet i kontaktsenteret setter du ambisiøse mål, og evner å engasjere laget til å utvikle fremtidens kundeservice i NEAS.

Vi tilbyr

Vi arbeider aktivt for å være en raus og inkluderende arbeidsplass hvor det er godt å være, og hvor vi verdsetter mangfold, ulike synspunkter og kompetanser.
Hos oss blir du en del av et større miljø, som har ressurser til å prioritere sosiale aktiviteter og setter av tid til utvikling av våre medarbeidere.
Vi tilbyr attraktive personalgoder og konkurransedyktige betingelser, pensjons- og forsikringsordninger.

Høsten 2024 flytter vi inn som en av leietakerne i Campus Kristiansund, her får vi nye og attraktive lokaler tilpasset våre behov - det gleder vi oss veldig til!


Har du spørsmål om stillingen, kontakt daglig leder i NEAS, Jan Arve Korsfur tlf. 950 38 521 eller jank@neas.mr.no.

Søknadsfrist: Mandag 25. september.

Om bedriften
NEAS er regionens ledende tilbyder av energi- og bredbåndstjenester. Virksomheten omfatter kraftproduksjon, nettdrift, leveranse, salg av strøm og bredbåndstjenester. NEAS eier og drifter 4 kraftverk som årlig produserer 182 GWh. NEAS bygger framtidens fiberoptiske kommunikasjonsnett i regionen, med tjenester fra de beste og mest innovative innholdsleverandørene. Selskapet har 126 ansatte, og betjener over 25.000 kunder. Vår visjon er: «Vi skal gjøre utvikling mulig», våre verdier er: «Handlekraftig, Ansvarlig og Kreativ».
Vi gjør utvikling mulig
Endringer i teknologi, klima, befolkningssammensetning og økt miljøbevissthet utfordrer måten vi tenker og jobber på. Med dyktige ansatte og en fremoverlent organisasjon, gjør vi utvikling og innovasjon mulig - i alle deler av virksomheten.