Nabolaget først

Nabolaget først

Vår nye posisjon og grafiske uttrykk er et resultat av god lytting til kundene våre, og ikke minst en bekreftelse og forsterking av det vi kommer fra. Vi tror at vi som jobber i NEAS har lettere for å forstå hva som er viktig for kundene våre fremover, rett og slett fordi vi lever her vi også. Vi er på samme lag, og har som ambisjon å bidra positivt inn i hverdagen din.

Vi er stolte av å være en aktør som mange i regionen vår forventer seg mye av. Det ansvaret skal vi gjøre alt vi kan fremover for å leve opp til. Vi tror det handler om å være en god nabo, en som bryr seg. Vi skal gjennom alt vi gjør vise at vi forstår kundene best, og hva dere trenger for å få hverdagen til å gå opp. I 2017 gjorde vi oss klare for å synliggjøre mer og bedre at vi setter nabolaget først. Det betyr blant annet at både kollegaene som jobber hos oss og ikke minst våre kunder, skal være mer synlige i kommunikasjonen vår. Kanskje kjenner du dem igjen på våre nye nettsider, bannere, annonser eller Facebook-poster? Vi synes ihvertfall at det virker, og er veldig takknemlige for de som stiller opp og bidrar til å gjøre NEAS mer menneskelig og nær.

Medsponsor er et godt bevis på at felles innsats virker

Vi er sikre på at hvis lokalsamfunnet jobber på samme lag, er sjansen for å lykkes så mye større. Vår lansering av «medsponsor» er et slikt godt bevis. Det er sterkt å se hvordan så mange av våre kunder ønsker å være med å dra lasset sammen med oss. Faktisk har 1100 blitt med på dugnaden, og det utgjør en stor forskjell for KBK. Vi tror det er slike initiativ vi skal ha flere av. Tilrettelegge for at alle kan være «en god nabo», og at NEAS selvsagt skal være med å dyrke den lokalpatriotismen og styrken som ligger i dette.

intro-tekst

Gode kundeopplevelser i fokus

Kundene våre skal også være sikre på at vi alltid tar i bruk tilgjengelig teknologi for å gjøre hverdagen deres enklere, tryggere, og bedre. Våre nye nettsider og bedre tilgjengelighet for kundedialog i flere kanaler er eksempler på dette. I løpet av 2018 vil vi også lansere en egen app som skal sikre at kundene selv kan bestemme hvordan de ønsker å holde dialogen med oss og tilpasse hvilke pakker de velger fra oss. Her er det mye å glede seg til.

Vi har så vidt begynt

Å sette «nabolaget først» mener vi er å svare på de forventningene som finnes i lokalmiljøet vårt. Hva mer kan NEAS gjøre for naboene sine? Dette vil vi utforske mer i 2018, og vi håper dere blir med oss på laget videre også.