En merkevare med energi til alle
Som regionens leverandør av energi – og bredbåndstjenester er vår oppgave å sørge for at nabolaget vårt får en enklere hverdag – enten du er gründer, etablert eller nystartet bedrift, gammel eller ung, forelder eller barn & unge. Vi skal være gode for hele bredden av behov. Samtidig vet vi at gode tjenester i seg selv ikke er nok. Vi må også skape en god og effektiv kommunikasjon som alle type kunder forstår og har nytte av.
Nøkkelen til vellykket kommunikasjon er først og fremt å tilby relevant innhold for den enkelte kunde, og selvsagt alltid sørge for at vi kommuniserer med dem via de kanalene de ønsker. Valgfrihet og selvbetjening har blitt viktige stikkord i denne sammenhengen. Så også for oss i NEAS.
Skreddersydd applikasjon til kundene våre
Dette skal vi legge til rette for i en ny App som lanseres i år. Her kan man på en enkel måte bestemme selv og tilpasse kundeforholdet akkurat slik våre kunder selv ønsker. Kanskje vil du velge inn andre kanaler i TV-pakken? Eller bytte strømavtale? Hvordan du ønsker å snakke med oss blir også enkelt; du velger selv om det skal være SMS, e-post, push-varslinger eller chat. Og alt kan selvsagt gjøres enkelt på mobiltelefonen.
Smart teknologi sørger for at kommunikasjonen også tilpasses hver enkelt kundeprofil. Du skal rett og slett få informasjon og nyheter som er tilpasset ditt behov og bruksmåte. Applikasjonen vil blant annet aktivt foreslå sammensetninger av tjenester som gir økonomiske fordeler for deg. Også matnyttige tips og aktuelle nyheter vil skreddersys ditt behov.